Marketingová komunikace E-mail marketing E-mail marketing
menu
home Blog  Blog

Skočte si na:

Blog Rady z oblasti reklamy
Prozradíme Vám
jak dělat reklamu správně a nenaletět reklamce

Vaše emailová adresa je v bezpečí, nikomu ji nepředáme a zašleme Vám výhradně tipy, jak zlepšit Vaši prezentaci.

 

Blog

 

Kolik suchých čísel porazí skutečnou emoci?

Marketing suše versus s emocí

 

Nic neplatí vždycky a všechno může být jinak. Jsou obory, v nichž platí jenom tvrdá data a výsledky laboratorních testů. Takové však nejsou všechny obory, naštěstí, jinak by nám pukla hlava. Hromada technických parametrů, přesných měření a složitých výpočtů, kterou je náš mozek schopen přeházet a uložit, je velmi malá. A je tím menší, čím nudnější a složitější obor prezentujete. Takže dneska myslíme na tu hezčí polovinu světa, kterou můžete získat, ale těžko přesvědčit.

Marketingová konference O sbližování v Praze a Olomouci byla hlavním tématem dubna

Marketingová konference O sbližování v Praze a Olomouci byla hlavním tématem dubna

Z pohledu přednášejícího

Zúčastnila jsem se této marketingové události a také jsem přednášela. Společně s Evou Fruhwirtovou jsme představily kampaň pro Koloběh Dalešického pivovaru. Naše prezentace byla o propojení offline marketingu s onlinem a nutnosti sbližování zákazníka se značkou. Ukázaly jsme, jak je možné za relativně nízký rozpočet udělat PR a reklamu tak, aby se finančně vrátila, v tomto případě v podobě závodníků a návštěvníků sportovní akce.

Konference O sbližování

Konference O sbližování

Z pohledu diváka

Nedávno se naše agentura účastnila konference pořádané sítí reklamních a marketingových agentur Win-win network s názvem “O sbližování”.

Byla to jedna z mála konferencí, která se nezabývala jen holými teoretickými fakty, ale zaměřila se spíše na praktické tipy pro podnikatele, marketingové specialisty a manažery a v neposlední řadě i pro nás agentury. Předávali jsme si zkušenosti z našich reklamních kampaní, odtajňovali strategie, úspěchy i neúspěchy jednotlivých marketingových kroků.

Jak využít databázi e-mailů na maximum?

Jak využít databázi e-mailů na maximum?

Databáze e-mailů – dobrá marketingová příležitost

Žijeme v době, kdy výpočetní technika je neodmyslitelnou součástí našich životů, tak proč ji nevyužít i k vašemu podnikání? Jste nováčci na trhu a hledáte své nové zákazníky? Či jste „zaběhlí mazáci“ s vybudovanou databází svých stávajících klientů, avšak nevíte jak ji co nejefektivněji uchopit a vydělávat na ní?

KOMUNIKUJTE NA FACEBOOKU SPRÁVNĚ

KOMUNIKUJTE NA FACEBOOKU SPRÁVNĚ

11 tipů pro malé firmy

Založili jste si na Facebooku firemní profil, protože tam dnes musí být každý?

Nepřivádí k vám Facebook nové zákazníky a nevytváří nové obchody tak, jak jste čekali?

Zjistili jste, že nevíte, co tam vlastně máte psát? A jak často?


ROZUMÍTE SLOVU PUBLIC RELATIONS?

ROZUMÍTE SLOVU PUBLIC RELATIONS?

Zeptali jsme se Mgr. Evy Fruhwirtové, odbornice na PR, co je jeho obsahem

Budování vztahů s veřejností není jen komunikace s médii a psaní článků. Do oblasti PR spadá i to, jaké má společnost vztahy se svými zaměstnanci. Přečtěte si zkušenosti specialistky na public relations.

 
info@relative.cz / +420 724 482 112 / +420 568 840 038 / copyright Relative