relative_audit Rozhodují výsledky Marketingová komunikace
menu
home Blog  Blog Konference O sbližování

Konference O sbližování

 
Konference O sbližování

Z pohledu diváka

Nedávno se naše agentura účastnila konference pořádané sítí reklamních a marketingových agentur Win-win network s názvem “O sbližování”.

Byla to jedna z mála konferencí, která se nezabývala jen holými teoretickými fakty, ale zaměřila se spíše na praktické tipy pro podnikatele, marketingové specialisty a manažery a v neposlední řadě i pro nás agentury. Předávali jsme si zkušenosti z našich reklamních kampaní, odtajňovali strategie, úspěchy i neúspěchy jednotlivých marketingových kroků.

 

Přinesli jsme si pro vás, naše klienty, pár nových zkušeností, které bychom vám chtěli předat a které by vám mohly pomoci při vašem získávání nových zákazníků, obchodů, při prodeji produktů a při péči a budování vztahů se současnými zákazníky.

 

Správné pochopení cílového zákazníka je nejdůležitějším startem pro jakoukoli reklamní kampaň!

Jedním z přednášejících byl Jan Dobiáš ze společnosti AAA Auto. Zaujalo mě, že již dlouhá léta se jim vyplácí systém komunikace mezi obchodním a marketingovým oddělením. Obchodní zástupci při prodeji zjišťují o svých klientech co nejvíce a veškeré poznatky předávají marketingovému oddělení, které s těmito informacemi může velmi efektivně pracovat při reklamních kampaních.

 

Nezapomeňte pracovat se sociálními sítěmi!

Start-up firmy Brašnářství Tlustý byl postaven na facebookovém profilu www.facebook.com/brasnarstvitlusty. Jejich současný úspěch je důkazem, že pro menší firmy je výběr jednoho komunikačního kanálu a správně zvolené strategie cestou budoucnosti. Ivan Petrův, zakladatel samotné značky, dostal obyčejné brašnářství z garáže do světa úspěšných firem silným příběhem, upřímností, skromností a kvalitně odvedenými výrobky.

 

Franšíza je úspěšná hlavně zvládnutou koordinací!

Realitní kancelář Evropa vyzkoušela za dobu své působnosti většinu reklamních a marketingových nástrojů. Založila 32 franšízových partnerů po celé Evropě, aby zjistila, jak je důležité sledovat a pracovat s trendy a chováním zákazníků v jednotlivýchh regionech, ve sterých své pobočky má. Co nás zaujalo na této společnosti bylo zjištění, že prezentace nemovitostí letákovou formou stále velmi dobře funguje, pokud jsou letáky distribuovány v místech, kde o ně potenciální zákazník stojí a je ochoten si je vzít.

 

Sportovní akce se dají dělat i s malým rozpočtem!

Jiřina Nováková a Eva Fruhwirtová z Relative nás vnesly svým vstupem na scénu na koloběžce do atmosféry loňského ročníku „Koloběh Dalešického pivovaru“, do sportovní akce pro milovníky sportu, cyklistiky, běhu a v neposlední řadě i dobrého piva. Jak oslovit sportovní týmy, milovníky cestování, originálního ubytování a jídla, o tom byla celá prezentace. A pokud by vás zajímalo, jak je tato akce úspěšná, přijďte si s námi popovídat na další ročník „Koloběh Dalešického pivovaru 2014“ v termínu 17. 5. 2014.

  

Na závěr bych chtěla říct, že ačkoli se ostatní řečníci nevešli do tohoto krátkého článku, nebyli o moc míň inspirativní než ti, o kterých píšeme.

 

Věřím, že na další konferenci se setkáme s některými z vás a budeme si moci předat pár zkušeností navzájem.

 

Autor článku: Kateřina Chodurová

 
 
 
info@relative.cz / +420 724 482 112 / +420 568 840 038 / copyright Relative
Cookies nastavení