relative_audit Rozhodují výsledky Marketingová komunikace
menu
home Blog  Blog Marketingová konference O sbližování v Praze a Olomouci byla hlavním tématem dubna

Marketingová konference O sbližování v Praze a Olomouci byla hlavním tématem dubna

 
Marketingová konference O sbližování v Praze a Olomouci byla hlavním tématem dubna

Z pohledu přednášejícího

Zúčastnila jsem se této marketingové události a také jsem přednášela. Společně s Evou Fruhwirtovou jsme představily kampaň pro Koloběh Dalešického pivovaru. Naše prezentace byla o propojení offline marketingu s onlinem a nutnosti sbližování zákazníka se značkou. Ukázaly jsme, jak je možné za relativně nízký rozpočet udělat PR a reklamu tak, aby se finančně vrátila, v tomto případě v podobě závodníků a návštěvníků sportovní akce.

 

Stručně se pokusím vylíčit ty nejlepší marketingové tipy z celé konference, které pro vás mohou být užitečné.

Co sbližovat?

  • Zákazníka se značkou
  • Marketingové oddělení s obchodním
  • Centrálu s regiony
  • Online a offline komunikaci

 

Jak sbližovat?

Pracovat se zákazníkem tak, abyste jej oslovili něčím, co jej nebude obtěžovat, ale naopak ho potěší.  K tomu vám pomůže cílené a segmentované rozesílání newsletterů, které může stát jen pár stovek měsíčně.

Nechte zákazníka nahlédnout do vaší „kuchyně“, ukažte mu, jak se váš produkt vyrábí, vyfoťte zákazníka s produktem přímo v dílně/výrobně/prodejně při nějaké výrobní činnosti. Uvidíte, jak se hned vaše značka prožene celým Facebookem. Protože každý zákazník se rád pochlubí s tím, co ostatní jen tak nezažijí.

Vaši obchodníci musí spolupracovat s marketingovým a propagačním oddělením. Vzájemně své kroky musí nejen propojovat, ale také vyhodnocovat. Jak je to jednoduché, nám ukázalo Brašnářství a sedlářství Tlustý. Začátky ve sklepě byly těžké, ale dnes po roce je 11.000 fanoušků na Facebooku a rozjetý obchod důkazem toho, že když se chce, všechno jde. 

Centrála a regionální pobočky k sobě často mívají daleko. Vznikla unikátní síť Win-win network, která umí efektivně spojit centrálu s regionem, speciálně pro franšízy je to velká příležitost.

Vydáváte firemní časopis, prospekt a hromadně někam neadresně rozesíláte? Co takhle cílit na ty, kteří jej opravdu chtějí? Pronajměte si stojany, ze kterých si lidé berou prospekt, který je zajímá, sami a budete mít jistotu, že ho nevyhodí.

Slíbila jsem, že budu stručná, takže končím s výčtem toho nejlepšího z konference.

Zajímá vás konkrétně, jak dopadl Koloběh Dalešického pivovaru? Ráda vám případovou studii odprezentuji živě, neváhejte mě kontaktovat.

Autor článku: Jiřina Nováková, novakova@relative.cz

 
 
 
info@relative.cz / +420 724 482 112 / +420 568 840 038 / copyright Relative
Cookies nastavení