Reklamní předměty a textil jsou běžnou součástí podnikání. Podle vašeho zaměření vám připravíme nabídku předmětů, které budou mít nápad a zaujmou takovým způsobem, aby se z nich nestaly jen další lapače prachu.
Pokud si chcete vybrat sami, můžete z našeho katalogu reklamních předmětů.
Předměty vám potiskneme tou nejvhodnější technologií podle materiálu.
SÍTOTISK – jedná se o tisk peřnášený přes tiskové šablony. Používá se na větších reklamních předmětech, především na textil, dále například na igelitové a papírové tašky.
TAMPONTISK – takto se potiskují především drobné reklamní předměty jako například propisky a přívěšky. Je vhodný pro potisk všech materiálů s výjimkou textilního a papírového zboží.
TRANSFER - používá se především na textilní zboží, speciálně na čepice a šperky na krk. Jedná se o zboží, na které není možné provést klasický sítotisk kvůli svému tvaru. Tato technologie obnáší přenesení barvy či speciální folie na textil pomocí lisovacích strojů.
PÍSKOVÁNÍ – speciální technologie určená na skleněné či kovové předměty, kdy je přes speciální šablonu aplikován jemný písek pískovací pistolí. Vhodné pro decentní označení různých skleniček či váz.
VÝŠIVKA – výšivka je vhodná pro označení reklamního textilu, speciálně mikin, vest, bund, pracovních oděvů.
LASER – stále více oblíbená forma označení jak kovových, tak třeba i dřevěných předmětů, kdy se pomocí laserového paprsku „vypaluje“ logo či jiné označení do předmětu.
GRAVÍROVÁNÍ – obdoba výše zmiňovaného laseru, avšak označení je aplikováno diamantovými hroty a logo je vyrýváno do vybraného předmětu. Jediné omezení v této technologii je to, že gravírovaný předmět musí být rovný.
POLEP – samolepky jsou vhodnou levnější alternativou jak označit své reklamní předměty. Hodí se pro označení různých krabiček, kartonů, kalendářů.
KOMPLIMENTKY – neboli kartičky určené pro umístění na ozdobné šňůrce u různých dárkových košů, lahví vína nebo jen vložené k luxusnímu peru či propisce.